Péntek délután 

A hét meglehetősen lazán indult. Csak hétfőn dolgozok, aztán itthon süttetem a hasam, ragyog majd a lakás, en leszek a szupervumen. Ehelyett eszembe jutott hogy kedden bizony egyetemi évnyitó míting, csütörtökre pedig (ha már úgyis ráérek) elvállaltam egy két iskolai felmérést. Na jó, szerdán tényleg itthon voltam. Meg ma is. Márk meg mindig beteg.

Könyvtárban voltunk ma délelőtt, visszavittük az Erik könyvét, Márk hozott haza autósat meg harci járműveset, én meg feltaláltam a spanyol viaszt: használtam a könyvtárat! Nem tudom ki hogy van ezzel, de nekem néha magazin olvashatnékom van. Divat, pletyka, akármi. És tényleg csak néha. Akkor aztán veszek egy párat méreg drágán, hogy aztán a felét se olvassam el. A könyvtárból viszont lehet kölcsönözni, ingyen! Es azért hogy félig se olvassam el, nem drága az ingyen. Oké, vissza kell vinnni. De hetente úgyis bent vagyunk a városban, akkor meg miért ne? Igy jöttem ma haza egy Red magazinnal es egy szakácskönyvvel (amik a kezdetei lelkesedés után nálam úgyis csak porosodnak, tisztelet a nagyon kevés kivételnek). 

Szóval két gyerek alszik, egy iskolában, férj dolgozóban, én pedig önző módon pirítós és kávé (aka ebéd) mellett/után magazint olvasok. És csak azért eszek Micimackós tányérból, mert az összes többi koszos. Mondtam már hogy káoszt kene felszámolni inkább? Ma se leszek szupervumen. Majd jövő héten…

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

