A nagy fogyókúra 2017

 

 

Január 8.

Minden úgy kezdődött, hogy ráálltam a mérlegre. Nem kellett volna. Én, aki sosem voltam 63-4 kilónál nehezebb, akkor reggel kicsivel több mint 69 kilót nyomtam. Az uram nyugtat, ő így is szeret (még szép), de azért valljuk be, öregszem, nincs ezen mit csodálkozni (elküldtem melegebb éghajlatra). A barátnőm szerint feleslegesen parázok, így is csirke szerű vagyok. És hogy én mit gondolok? Le vagyok döbbenve, sokkot kaptam, kiváltottam az éves uszoda-bérletet, és a lehető legnagyobb elszántsággal vetem magam a legújabb paleo-körbe.

Így esett, hogy 35 évesen és 8 hónaposan, három gyermek édesanyjaként, életemben először, fogyókúrába kezdtem. A tervem része, hogy naplót írok róla. Előtte-utána fotó nem lesz, ne is várjátok, de megígérem hogy őszintén beszámolok az eredményekről.

Innen indulunk. A mérleg 69.7 kg-ot mutat. Ami nem az én hiteles testsúlyom, a telefon is a kezemben van.

Mit eszek?

Sikerült ma reggel nem enni fehér kenyeret, csak glutén menteset, ami nálam már fél győzelem. A helyi Aldis változat nagyon jó, amíg a dolgozatok a fejem felett lebegnek, szerintem nem kezdek sütögetni. Viszont amíg van itthon egy rakat szaloncukor, azt hiszem a cukor-mentesség nem fog menni. Esténként már egy ideje vissza fogtam a nassot, max kukorica chips volt helyette, és kb egy hónapja újra kefír-gombázok, az jó a gyomromnak.

Mit mozgok?

A héten elkezdtem úszni, minden péntek este a terv. Naponta jóga és/vagy tollas a fiúkkal. Irtó izomlázam volt az úszás után, de a szauna kárpótolt.

 

 

 

Vélemény, hozzászólás?

