Hello Február, Hello Péntek

 

Megint péntek, megint itthon vagyok végre. Az utóbbi öt hétben hétfőtől csütörtökig dolgoztam, mellette tanultam, dokumentáltam és kényelmesen elhanyagoltam a házi munkát. Majd pénteken…. mindent majd pénteken. Ilyenkor egy kicsit rendbe kerül az előszoba, össze szedődik a koszos zokni.

De ma délelőtt, egy hirtelen érkezett takony tiszteletére a kanapéra vackoltuk be magunkat Alexxel és Süsüt nézünk. Reggel egy kedves szülőtárs vitte a nagyokat iskolába, míg mi itthon várjuk a villanyszerelőt, a konyha szekrény javító szakit és a festő elvtársat. A háromból egy már jött és ment, Süsüt meg leváltotta Pom-Pom. Én meg fújom az orrom és vágyakozva hallgatom Gombóc Artúr csokoládé beszámolóját.

A fogyókúrám nem halad úgy mint terveztem persze. A diéta egész jó (egy két csokis estét leszámítva), kényelmesebb a nadrág, az úszás is többé kevésbé sikersztori, csak a mérleg nem mozdul úgy mint én szeretném. Közel három kilóval vagyok könnyebb csak, de ugye sok kicsi sokra megy, nemdebár?

Mondjuk jobb ha belehúzok egy kicsit, már csak tizen hármat alszunk a wellness-hoteles telelésig. Mindenki nagyon izgatott, lesz hó, meg uszoda, szauna meg minden, alig férünk a bőrünkbe. :)

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

